Ułatwienia dostępu

Szkolna wycieczka w Tatry

Pierwszym przystankiem był Kraków, a dokładniej Wzgórze Wawelskie – tysiąc lat historii w jednym miejscu. Podczas naszego spaceru z przewodnikiem odkryliśmy wnętrze Katedry. Zobaczyliśmy krypty i groby królewskie, a następnie weszliśmy na wieżę, na której wisi słynny Dzwon Zygmunta. Wreszcie dotarliśmy na dziedziniec Zamku Wawelskiego ze wspaniałymi renesansowymi krużgankami, gdzie robiliśmy zdjęcia. Obowiązkowym punktem była również Smocza Jama. Następnie udaliśmy się na największy średniowieczny rynek Europy –  Rynek Główny. Drugiego dnia wyruszyliśmy nad Morskie Oko z przewodnikiem, który w niezwykle ciekawy sposób zdradzał nam tajemnice Tatrzańskiego Parku Narodowego i jego mieszkańców. Po niemal trzygodzinnym marszu naszym oczom ukazał się niezwykły widok – Morskie Oko i majestatyczne Mięguszowieckie Szczyty. Po trudach dnia czekał nas trzygodzinny relaks w Chochołowskich Termach. A potem już tylko lody, pizza i dłuuuga Zielona Noc… Ostatni dzień spędziliśmy na zwiedzaniu najsłynniejszego deptaku w Polsce, czyli Krupówek. Jeszcze obiad w malowniczo położonej Rabce i powrót do domu. Integracja międzyszkolna przebiegała niemal wzorowo. Uczniowie już planują kolejny wyjazd za rok😊.

Sponsorem wycieczki był Wójt Gminy Jastrzębia, który dofinansował nasz pobyt w Chochołowskich Termach. Dziękujemy!