Ułatwienia dostępu

Zajęcia reintegracyjne

W trybie nauki hybrydowej przeprowadzono zajęcia reintegracyjne, wykonując metodą projektów grupowych plakaty:

* 101. rocznicę  urodzin Karola Wojtyły;

* w maju czcimy Maryję;

* Zesłanie Ducha Świętego;

*makiety skrzyżowań drogowych.

W ramach w/w programu zorganizowano wyjścia zespołów klasowych do miejscowego kościoła i do przydrożnych figurek Matki Bożej.

Zarówno wyjścia jak i praca przy projektach edukacyjnych dała uczniom okazję do odnowienia relacji rówieśniczych, przełamywania barier komunikacyjnych po okresie nauczania zdalnego. Ponownie integrowano zespoły klasowe. Wspólne działania i aktywność pokazały uczestnikom, że w klasie może panować przyjazna atmosfera, a oni potrafią współdziałać. Wzmocniono poczucia bezpieczeństwa, wspólnoty, przynależności do grupy, współdziałania, ale też umożliwiono odreagowanie napięć emocjonalnych związanych z nauką zdalną.

Prowadząca zajęcia: Marzena Trzos